28 Nisan 2013 Pazar

Engelle Nasıl Yaşanır?

Merhabalar;
Sağlığı yerinde olan insanlar genellikle ufak tefek şeylere üzülürler,büyütürler ve dert edinirler.Bizlerde bu yok ya da en azından ben böyle değilim.Belki yaşamın önemini kavradım,belki de önemsizliğini.Sağlık dışında pek fazla şeyi kafama takmıyorum.Çünkü hayatımı çok fazla etkilemeyeceğini biliyorum.En fazla birkaç ay üzülürüm,geçer gider.
Engelli insanlar genellikle Allah inancına sahiptirler.Çünkü üzüldüklerinde kendilerine sığınacak bir liman ararlar,Allah'ı bulurlar.İnsanlar beni üzdüklerinde onlara karşılık vermem,belki veremem ve o kişiyi "O'na havale ederim."
Hayatı çok fazla ciddiye almanın bize kısa vadede belki getirisi olur ama uzun vadede hem dostlarımızdan,hem de sağlığımızdan olmamıza sebep olur.
Dostlarınızla sağlıklı bir ömür geçirmenizi temenni ederek yazımı burada noktalıyorum.
Sağlıklı günler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder